"
"

Hoppas att ni orkar...

DATUM: 2012-02-29 / TID: 12:59:27
Så vaknade kl. 10.00 idag, Johanna gick upp kl. 09.00 så hon fick vänta på att jag gick upp. Stackarn. Är ju en riktig 7-sovare jag :P Aa iaf så har vi kollat på film o ätit frukost o så och nu står Johanna o lockar håret eller ja vågar kanske för det blir som vågor inte skruvit då :P Har redan vågat mitt hår o ja det blev lite konstigt för mitt hår får jätte mkt volym så allt mitt hår spretar åt alla håll :P Haha.

Idag ska vi äta vofflor o sen ska vi nog gå ut o fota lite. Tog väldigt många foton igår som jag inte äns tagit ut på bloggen men jag ska ju åka till Dalarna på torsdagkväll o innan dess så tar jag in lite tidsinställda med de foton som vi tar idag och tog igår eftersom att jag inte kommer att kunna blogga då.

Oj nu blev det ett väldigt långt inlägg här känner jag, hoppas att ni orkar läsa hela det här :P


haha, tuffingar :P

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (vår lilla hemlis)

URL/Bloggadress:

Vad har du på hjärtat? ♥

Trackback