"
"

Mys med Johanna :)

DATUM: 2012-02-28 / TID: 18:01:44
Hejsan!

Så har nyss varit ute o fotat med Johanna, hmm tog sådär 500 foton eller nått eller ja det var rätt många iaf :)

Så skulle ju lämna in min gitarr eftersom att min sträng hade gått av och så trodde vi att de skulle gå o byta de på ungefär en kvart men nej, det skulle ta en dag ist :O Lixom min musiklärare strängar om gitarrerna på några min, aja iaf så ska mamma åka o hämta den imorrn och förhoppningsvis så är den klar då.

Så nu e jag alltså med Johanna. Ska snart göra en header till henne o sen ska jag lära henne hur man sätter in header och bakgrund till hennes blogg. Juste hennes blogg hittar ni http://johannaelsamarias.blogg.se/

Aja nu ska jag fixa Johannas header!

Vi hörs senare!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (vår lilla hemlis)

URL/Bloggadress:

Vad har du på hjärtat? ♥

Trackback