"
"

Right now...

DATUM: 2012-01-31 / TID: 23:22:39
Sitter just nu i fotöljen o bara tar det lugnt o tänker på vad jag ska göra imorrn, Har ju studiedag :D Asso det är lixom såhär att Johanna, min kompis frågade ifall jag, Lina och hon kunde göra nått imorrn men har inte fått tag i Lina eftersom att hon inte svarar på sina sms!! Haha, svara Lina! :P Nämen då vet inte jag om det blir nått med Lina o Johanna imorrn så aa. Världen skulle vara mkt lättare ifall alla svarade på sina sms :P Eller hur? :)
Aja får helt enkelt se hur det bler imorrn då :P

Var väl typ bara de jag skulle säga eller? Hmmm, nä tror jag har sagt allt :P


Från i söndags.

Bloggar senare! :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (vår lilla hemlis)

URL/Bloggadress:

Vad har du på hjärtat? ♥

Trackback