"
"

Slipp vinterdeppen (Jag tipsar)

DATUM: 2012-01-17 / TID: 19:57:22
Så ska komma med lite tips här om hur man slipper att vara deprimerad på vintern. Vet att många har problem med att hålla humöret uppe, o särskillt på vintern då det är kallt o mörkt. Jag har faktiskt mkt problem med det. Hoppas att det här hjälper! :)

1. Ägna dig åt sånt som du tycker om. T.ex om du älskar o fota så gå ut en grå dag o ta med dig kameran. Inget e finare än fina vinterbilder! Elr hur?

2. Försök att tillbringa mkt tid i solljuset. Vrf inte gå ut när det är som soligast? Man måste få D-vitamin i sig. Det är bara så :)

3. Försök att skaffa en ny hobby. Intressera dig av något annat. Kan vara vad som helst bara det är något som kan intressera dig och som kan göra dig på gott humör :)

4. Titta på en rolig komedi elr en bra film. Vad kan inte vara mysigare än att ta en kopp varm chocklad o titta på en rolig film. (helst någon som man inte har sett) Skratta är alltid bra för ett gott humör :)

5. Gör en make over. Att ändra något är alltid bra. Man ser då en förändring och blir på mkt gladare o bättre humör. Det kan vara vad som helst. T.ex göra en ny frisyr elr om du kanske vill möblera om ditt rum. Ja det kan vara vad som helst :)

Hoppas att ni slipper vinterdeppen nu! :)

Vissa tips tog jag från tidningar o vissa kom jag på själv :)




Kommentarer
Postat av: Amanda

Tack för tipsen! :) Dom ska jag andvända.

2012-01-17 @ 20:10:53
URL: http://franvalptillvuxensmatte.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (vår lilla hemlis)

URL/Bloggadress:

Vad har du på hjärtat? ♥

Trackback