"
"

En underbar dag :D

DATUM: 2012-06-15 / TID: 23:03:23
Har haft en jätte bra dag idag med Linsen. Vi var först här hemma, gjorde iordning lunch. Hehe, pasta med tomatsås, premesanost och pasta som jag typ ätit 3 ggr den här veckan :P Nej nej inte alls trött på det... Nä men nu ska jag nog inte äta det på ett tag... Iaf sen så diskade vi o lite så och sen så cyklade vi till Järvafältet. Det var verkligen jätte fint där. Älskade vädret också :D
Var lite osäker om jag skulle ta shorts eller Jeans och jag tog shorts vilket jag var glad över :D Sen då så gick vi runt där vid vattnet och tog de 413 foton. Sen gick vi hem till mig, laddade in bilderna på datorn och sen så såg vi film.

Efter de så gick Lina hem och då åt jag lite, gjorde lite tidsinställda och lite så till imorrn. Sen så har jag tittat på fotbollsmatchen som tyvärr inte blev så bra för Sverige. Hade ju varit bättre ifall man nu var från england...

Nä men vi hörs senare! :)

Kommentarer
Postat av: Hanna (syssling)

kolla dina sms finis :) kram

2012-06-15 @ 23:16:12
URL: http://loveisnottheend.bloggplatsen.se
Postat av: Vilma - Vintro

Sv; Tack så mycket! Jättefin bild btw! (:

2012-06-16 @ 06:56:44
URL: http://vintro.webblogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (vår lilla hemlis)

URL/Bloggadress:

Vad har du på hjärtat? ♥

Trackback