"
"

Godmorning sunshines!

DATUM: 2012-06-15 / TID: 10:45:30
Gick upp typ nyss... Vaknde av att Lina messade mig :P Sen försökte jag somna om men det gick bara inte -.-
Hade två jätte konstiga drömmar inatt. Första var om mormor att hon typ skulle gifta sig hos oss i vårt vardagsrum :PP Och hon hade mjukis och en T-shirt på sig, hel knäppt.
Andra var om mig. Att jag var på Liseberg helt ensam o jag hittade typ ingenting... :P

Ska snart ladda in lite bilder här på bloggen från igår så att ni får :) Det tar faktiskt mkt snabbare tid att ladda in nu på bloggen när jag har nya blogg.se :D Nu kan man lixom välja vilka filer som man vill ha och sen ladda upp alla smtidigt ist för att ta en i taget som tog längre tid lixom :D

Vi hörs senare! :)



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (vår lilla hemlis)

URL/Bloggadress:

Vad har du på hjärtat? ♥

Trackback