"
"

Hel knäppt :P

DATUM: 2012-06-21 / TID: 12:27:56
Vaknade typ NYSS :OHelt konstigt :O Känns som att man sovit halva dagen. Not good at all :(( Ska väl snart packa lite till landet, sen hade jag faktiskt tänkt fixa till rummet så jag inte behöver det när jag kmr hem sen, hehe fast det kmr nog vara ganska rörigt sen iaf om jag känner mig rätt :P
 
Juste vet ni vad jag fått utav mormor då? Jo ett stativ till kameran :DD Och 3 hundra kr :)) Blev extra nöjd över stativet, har alltid velat ha ett :)
 
Jahapp då ska man väl snart äta frukost då, hur konstigt nu det kmr att kännas nu när klockan är 12.30 snart :P
Aja nä men vi hörs väl senare! :)
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (vår lilla hemlis)

URL/Bloggadress:

Vad har du på hjärtat? ♥

Trackback