"
"

Ledig och glad :DD

DATUM: 2012-05-31 / TID: 16:03:11
Happy happy här asso! :D

Nu är jag ledig i 6 dagar i följd :D Ska bara ta det lugnt och chilla :P Sen så fick jag veta mitt betyg i SO och Svenska och gissa om jag blev glad och överraskad. Var ju inte så glad över mina betyg igår men ja idag är jag bara suuuuupeeer glad!!!! :DDDD

Nu sitter jag här med Lina, hehe ja hon är här igen. Haha, hon har typ varit det varända dag den här veckan men det gör ju inte mig nått. Är bara kuuul! :D Idag ska hon hålla mig sällskap hela kvällen. Är nämligen så att mina föräldrar inte är hemma så då måste jag vara ensam, eller ja inte nu längre eftersom att Lina är här :D Jag som är värsta fegisen vågar inte riktigt vara ensam hemma på kvällen :P

Nä men nu ska jag vara social :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (vår lilla hemlis)

URL/Bloggadress:

Vad har du på hjärtat? ♥

Trackback