"
"

MÅNDAG :)

DATUM: 2012-05-28 / TID: 18:56:39
Hejsan allihopa! :)

Har varit en ganska bra måndag för min del. Ja, eller kanska inte hela dagen för blev lite depp på vid lunchen där men mina fantastiska vänner, Tora och Lina muntrade upp mig så att jag blev glad igen :D Ni är bäst! :)

Hade ganska softa lektioner också. Sista dagarna nu så då har ju inte lärarna några ideer om vad man kan göra. Man kan ju inte direkt börja med nått nytt när det bara är 3 vanliga skoldagar kvar :)

Iaf, efter skolan så blev det ingen träning för min del. Ja, det var ju faktiskt regn och blåst och även lite kallt idag så därför så blev det inget. Däremot så var underbara Lina här hos mig :) Vi snackade tjejsnack sen så höll vi på med datorn och sånt. Så glad när jag e me dig Lina!
L♥ve u!

Klicka på bilden för att komma till världens finaste, snällaste och gulligaste tjej:

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (vår lilla hemlis)

URL/Bloggadress:

Vad har du på hjärtat? ♥

Trackback