"
"

Nu ska jag...

DATUM: 2012-05-30 / TID: 22:07:33
Hejsan!

Nu har jag precis suttit vid datorn. Eller ja, har typ gjort det hela kvällen... Nej nej inte alls bra :( Men iaf så ska jag nog lägga undan datorn för dagen och börja göra mig iordning för sängdax, fast jag ska inte riktigt sova än. Ska nog läsa först om jag orkar. Är ganska trött så...

Imorrn så är det den sista vanliga skoldagen för den här terminen!! :DDD Sen har jag en lång och skön helg att se fram emot. Ja iaf till på tisdag för då ska jag med musikalgänget sova över i ängsjö :D Fast ska bli skönt att ha något att göra ist för att bara vara hemma och slöa hela tiden :P

Nu får ni sova så sött så hörs vi självklart imorrn! :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (vår lilla hemlis)

URL/Bloggadress:

Vad har du på hjärtat? ♥

Trackback