"
"

Usch, fy för onsdagar :(

DATUM: 2012-05-30 / TID: 16:28:36
Hejsan underbara läsare!

Nä, allting är inte bra med mig! Ja alltså iaf inte nu :( Är super besviken på mig själv och ja... Tänker inte berätta varför men jag stör mig på alla j*vla lärare som är så j*kla snåla!!

Aja iaf så har annars dagen varit bra, eller ja bra och bra kanske mer sådär :/ Hade: Svenska, idrott, engelska, rast/lunch, bild, NO :) Det var väl mest betygssnack och sånt och sen på NO.n så var det dissekering. Blää, fick skära i fisk!! Fast klarade ändå av det :)

Efter skolan så var jag med Lina ett tag, hon försökte att göra mig på gått humör :) Och det blev väl bättre då. Tack för att du finns Lina! Vad skulle jag ha gjort utan dig?

Nä nu ska jag spela gitarr :)

Love you! ♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (vår lilla hemlis)

URL/Bloggadress:

Vad har du på hjärtat? ♥

Trackback