"
"

5 bekännelser om mig:

DATUM: 2012-11-23 / TID: 23:32:16

•Jag hatar tröjor som kliar. Är jätte känslig för det och så fort jag dragit tröjan ovanför huvudet förstår jag direkt om den kliar eller inte..

•Mina ögon börjar alltid tåras när jag blir trött! Och fattar absolut inte varför. De flesta blir ju röda typ men mina börjar ist tåras...

•Jag älskar randigt! OMG the best! Hahaha, nej men asso jag är typ beroende utav randigt. Ni ska se min garderob. Halva är typ randiga tröjor och det skumma är att när jag slängt en randig tröja så måste jag typ jämt byta ut den och köpa en ny randig tröja :P jag är konstig ja!

•Jag älskar att vara uppe sent på kvällarna och sova ut på mornarna. Haha typ som nästan varje tonåring?! Nej men jag älskar att sova ut.

•Jag läser ganska snabbt ut böcker jag gillar. Kan lixom läsa ut de på 2 dagar elr nått... Ja om det då inte är allt för tjocka!

I love stipes:


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (vår lilla hemlis)

URL/Bloggadress:

Vad har du på hjärtat? ♥

Trackback