"
"

Gymnasiummässa! :)

DATUM: 2012-11-24 / TID: 18:48:36

Så var på gymnasiumässan med mamsen idag. Var där i 3 timmar! Hittade det jag skulle hitta och jag blev faktiskt inte så förrvirrad. Mer säker faktiskt! jag ska välja Kulturama i 1.a hand men är bara 18 st som kommer in så det är ju lite oroande... Sen ska jag välja rytmus som också ligger i stan och har estetisk inriktning. Molly sanden och en massa andra kändisar har tydligen gått där så :) sen tror jag att jag väljer SAM i Jakan i 3.e hand... Men vi får se!
Ska gå på lite öppet hus och sånt också!

Ja sen så har väl mamma, pappa och jag haft ett lååååångt samtal om en massa grejer inför Gymnasiet. Typ som resväg, inträdningsprov och sånt ;) jag har fått svar på en massa frågor om det så blir säkert bra!

Nä men nu har jag precis hällt upp lite godis och sånt och hela kvällen ska jag bara ta det lugnt framför TV.n :)

Vi hörs sweeties!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (vår lilla hemlis)

URL/Bloggadress:

Vad har du på hjärtat? ♥

Trackback