"
"

Skoltrött!

DATUM: 2012-11-21 / TID: 22:18:34

Hej! Jag har inte mått så väldans bra, så är därför jag inte hållit uppdateringen uppe på bloggen. Jag har inte sovit tungt på 3 dagar och stressen bara sköljer över mig. Jag kan knappt tänka när jag är som tröttast. Och det värsta är att nästan ingen verkar förstå... Jag är sjukt skoltrött och orkar inte alls hitta någon som helst motivation att sitta med läxor/plugg hela dagarna. Ett rent helvete just nu -.- sen är jag även deprimerad och tycker inte alls att någonting är kul.

Så nu vet ni hur jag känner.
Jag Kmr nog tillbaka på fredag eller nått så blir vara imorrn som jag inte bloggar...


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (vår lilla hemlis)

URL/Bloggadress:

Vad har du på hjärtat? ♥

Trackback