"
"

GODMORGON TORSDAG! :)

DATUM: 2012-09-27 / TID: 08:04:50
Solen skiner, jag har mjukis och en stickad tröja på mig. Ja, livet just nu känns härligt :D Förutom det att jag håller på att tappa rösten...Haha vaknade upp imorse och kunde typ inte säga ett enda ord... -.- Hoppas fan inte att jag blir sjuk igen. Har skit mkt i skolan just nu så det skulle ju kännas jätte bra (not) :(
 
Har musik idag, HUR FAN HAR JAG TÄNKT MIG ATT JAG SKA KUNNA SJUNGA!!? Nä får helt enkelt ta det lite lugnt idag. Kanske bara spelar gitarr :)
Jag kan ju lixom knappt prata så ja. Får helt enkelt droga halstabletter, och sen så får vi se hur det går...
 
Slutar kl. 15.00 idag men ska till kuratorn och prata om lite saker så kmr väl hem runt 16.00 elr nått.
Vi hörs då helt enkelt! :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (vår lilla hemlis)

URL/Bloggadress:

Vad har du på hjärtat? ♥

Trackback