"
"

Ledseen! :((

DATUM: 2012-09-25 / TID: 22:06:10
Hejsan alla söta och fina! :)
Jo har ju inte bloggat så bra idag och det är ju då för att jag dels har varit i stan och shoppat med Liinis och sen så har jag inte haft Wifi på min telefon, och utan Wifi så är mitt liv förstört :(( Hehe, nä men då blir ju det segt med blogg.se appen och då orkar man ju inte vänta lixom... Och det går tydligen inte att fixa efter att jag tog hem en uppdatering inatt. Hatar :(
Ja men det var ju interressant.
 
I stan så köpte jag Body lotion, två "parfymer", en fondation och "svampar" till. Bilder kmr efter det här inlägget ;))

Efter de så åkte jag, lina och hennes mamma till där vi egentligen skulle praoa men stället var typ en enda katastrof. Luktade skit äckligt, hundar som skällde hela tiden och sen så skulle vi typ gå ut med hundar hela dagarna och vad lär man sig utav det egentligen?? sen så såg stället ut som ett fängelse elr nått, nä fyfan!! Men vi ska ringa imorrn och säga det att vi avböjer. Får helt enkelt hitta ngt annat...

Efter de så åkte jag hem, ensam eftersom att Lina skulle till stallet. Och snacka om att jag hatar att åka tunnelbana. Så jäkla obehagligt! Nä men det är ju läskigt. Sen när jag väntade på tåget som skulle mot kungsängen och tänkte att det skulle bli så sjukt skönt att åka hem men nej, då stannar inte tåget i Kallhäll :( haha så jag får vänta ca 2-3 min tills nästa tåg.
 
Ja men nu känner jag att jag har skrivit ett väldigt långt inlägg. Hoppas att ni orkar läsa! Hehe nä men vi hörs senare! :)
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (vår lilla hemlis)

URL/Bloggadress:

Vad har du på hjärtat? ♥

Trackback