"
"

Lördag men ändå söndagskänsla tills nu...

DATUM: 2012-09-22 / TID: 22:40:00
Halloy söta och fina läsare! :)
 
Nu tänkte jag att det var dags att blogga. Ja jag som inte gjort det på hela dagen, hehe duktig man känner sig... Har inte riktigt haft ngn blogglust idag pga ett ganska dåligt humör -.- Vädret har ju inte alls varit bra, har inte riktigt haft ngt att göra heller och sen har det känns som en söndag, vilket inte alls är bra för hatar söndagar... Men hoppas att ni förlåter mig för min dåliga bloggning idag!
 
Men nu till de jag har gjort (vilket då inte är så mkt) Först då, imorse så vaknde jag. Fast juste det har jag ju redan talat om för er :P Men iaf, vid ungefär 13.00?? så åkte Liniis iväg till stallet. Aa och sen efter de så dushade jag lite snabbt och snabbt är då typ en timme :P Haha, sen så tog jag på mig kläder och fixade mig lite (fast inge smink den här dagen...) Sen så gick jag till Alva, grattade henne och åt banana split + en räkmacka och sen blev det lite snack :)
 
Sen var jag tvungen att gå vid 16.00 för skulle tvätta (har tvättläxa nämigen) och ja det gick bra. Vek tvätten också. haha känner mig jätte duktig :D
 
Ja sen har jag pratat i telefon och sett på Tv och nu sitter jag och lyssnar på musik och dricker fanta :)) Bästa ju! :P Och nu kanske jag sätter på ngn film elr så.
 
Vi hörs! Puuuuss ♥

Med musik blir jag alltid på bättre humör! ;)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (vår lilla hemlis)

URL/Bloggadress:

Vad har du på hjärtat? ♥

Trackback