"
"

Mitt första och sista inlägg...

DATUM: 2012-09-26 / TID: 20:54:00
Jag ber tusen ggr så mkt om ursäkt för min dåliga uppdatering! :((
 
Ja, dagen idag har varit helt okej. Hade vikarie på matten :D och sen så spelade vi innebandy på idrotten så det var absolut chill! Sen är jag lite stressad. Har en, två, tre prov de närmaste två veckorna :O och jag har inte pluggat ngt :( Men det ska säkert gå bra, ska börja i helgen :D
 
Kvällen då, jo den har väl också varit bra. Pappa är borta så mammis och jag har lite myskväll här. Har just badat, tagit ansiktsmast på och sånt. Man känner sig jätte fräsh ju! Men varmvattnet fungerade typ inte, eller asso jo men det blir kallt med jämna mellanrum, inte så kul att bada i ljummet vatten direkt men mammis fixade varmvatten i tekokaren så det gick bra iaf :)
 
Nu ska jag nog läsa. Gick nämligen efter skolan med Liniis till biblioteket och lånade böcker. Jo fast den ena boken var då från skolan bibliotek så det gäller verkligen att hålla reda på de...
 
Men vi hörs imorrn, är inte direkt på "blogghumör". Men det kommer väl tillbax ;)
 
Sov så gott och godnatt, sweeties! :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (vår lilla hemlis)

URL/Bloggadress:

Vad har du på hjärtat? ♥

Trackback