"
"

1.a januari

DATUM: 2013-01-02 / TID: 01:27:24
Dagarna kommer och dagarna går och jag mår lika dåligt varje dag känns det som. Ibland undrar jag om jag egentligen kommer att bli sjuk. Kommer ju inte att vara så himla kul när man kommer tillbaka efter jullovet och alla frågar hur lovet har varit. "jo men jag har varit hemma nästan hela lovet med vinterkräksjukan" Tjoho vad kul!
Men men. Idag har jag väl somvanligt inte gjort något. Tittat lite på tv, lyssnat på musik och lite sånt. Snytit mig i mängder och varit varm. Ja, visst låter det härligt? (not) men nu känner jag mig något bättre iaf.
Och jag är inte ensam. Många utav mina vänner är sjuka också, så det får man tänka på :) Man ska ju alltid se det possitivt!
 
Jag hoppas att jag blir bättre snart. Och jag är ledsen för att bloggen får lida. Uppdateringen är ju inte alls bra. Får se, kanske tar en kort pause i bloggandet tills lovets slut för att ta det lite lugnt...
men det är bara kanske.
 
Men nu ska jag sova.
GODNATT! ♥
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (vår lilla hemlis)

URL/Bloggadress:

Vad har du på hjärtat? ♥

Trackback