"
"

Dag 20 - en person jag inte skulle klara mig utan

DATUM: 2013-01-08 / TID: 23:10:31
Ja vad ska man säga. Måste jag välja en? Kan jag inte ta tre? Nej men två personer som jag inte skulle klara mig utan är nog min mamma och pappa. De är ett lyckopiller till mig och stöttar mig hela tiden. Jag skulle nog aldrig kunna säga bara en person. Men nej mina föräldrar är främs de som jag absolut inte skulle klara mig utan. Annars hade jag ju inte suttit här...
 
Men sen även mina närmaste vänner. Mycket viktiga och mina insperationskällor. Men om jag räknade upp alla de så skullle det bli ganska många. Därför tar jag det bara kort :)

Kommentarer
Postat av: Klara

Vilken fin bild!

2013-01-09 @ 18:15:20
URL: http://www.klaramarklunds.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (vår lilla hemlis)

URL/Bloggadress:

Vad har du på hjärtat? ♥

Trackback