"
"

De senaste dagarna

DATUM: 2013-01-12 / TID: 15:36:29

Usch, vad jag har blivit dålig på att blogga. Men har haft lite och göra. Skolan tar över och efter skolan är det plugg och även lite socialt med andra. Vänner bl.a. Igår var det fredag. Var i skolan som vanligt. Ganska seg dag. Efter skolan åkte jag till mina kompisar i Täby. Nora och Anna. Ja, eller hela familjen åkte dit. Vi åt middag, pratade, spelade spel och sånt. En mycket bra kväll helt enkelt. Sen kom jag hem vid 00.00...

Idag vaknade jag klockan 13.00. Och var på jätte dåligt humör bara för det. Gillar inte alls att vakna så sent! Sen hade jag skitigt hår så färgade det. Nu kan jag väl kalla mig typ både blond och brunett... Fast jag vet inte riktigt. Men aja. Nu har jag nyss lyssnat på lite musik. Kl. 17.00 ska vi åka till stan. Vi ska till pappas halvbror. Ska träffa mina kusiner, min farfar och faster m. Familj. Det ska bli trevligt.

Kommer typ ta hela kvällen så kommer inte blogga så bra. Kommer väl hem vid 00.00. Men om jag orkar så kanske... Annars hörs vi imorrn!


Kommentarer
Postat av: julia

Fin blogg!

2013-01-12 @ 17:18:08
URL: http://photoojuliaa.blogg.se
Postat av: FlizanLizan

Hejsan

Äru sugen på en ny design så kostar bara mina designers 75 - 150 kr :P

2013-01-12 @ 17:18:41
URL: http://flizanlizan.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (vår lilla hemlis)

URL/Bloggadress:

Vad har du på hjärtat? ♥

Trackback