"
"

Kanske byte pg...

DATUM: 2013-01-13 / TID: 22:42:08
Jo, såhär är det. Jag kanske kommer att byta blogg framöver. Ska kanske fixa mer en fotoblogg typ... Men där lägger jag då ut nästan bara foton och så lite vardag som-möjligt. Men har inte riktigt bestämt mig än. Jag har nämligen varit väldigt sugen på att lixom bara ha en fotoblogg där jag lägger ut lite foton då och då och där jag inte har pressen på mig att alltid blogga. Men har inte riktigt bestämt mig än. Vad tycker ni? Jag vet inte alls vad den skulle heta eller hur den skulle kunna se ut. Men om ni har något förslag så skulle det vara bra. 


Kommentarer
Postat av: leavanny.blogg.se

Fin blogg :)

2013-01-14 @ 05:51:18
URL: http://leavanny.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (vår lilla hemlis)

URL/Bloggadress:

Vad har du på hjärtat? ♥

Trackback